Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie produktem to propozycja kształcenia, adresowana do osób zainteresowanych pracą na stanowisku menedżera produktu, czyli osoby której zadaniem jest odkrywanie potencjalnych okazji rynkowych i kreowanie innowacyjnych produktów oraz opracowywanie strategii marketingowych. Co najważniejsze, Zarządzanie produktem to propozycja perspektywiczna, a przede wszystkim praktyczna, kładąca największy nacisk na rozwijanie umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania cyklem życia produktu, a zatem od koncepcji i rozwoju, przez wdrożenie i marketing, aż po analizę wyników.
Studenci Zarządzania produktem poruszają się po zagadnieniach: analizy zachowań konsumentów, audytu marketingowego, strategii produktu czy zarządzania marką. Ponadto, nabywają umiejętności w zakresie: analizy konkurencji, opracowywania koncepcji oraz planów i realizacji wprowadzania produktów na rynek, pozycjonowania i dopasowywania produktów do docelowych grup potencjalnych odbiorców, kreowania i zarządzania wizerunkiem marek produktów, udostępniania produktów na rynku przy wykorzystaniu odmiennych form dystrybucji, a także oceniania efektów sprzedaży oraz pozycji rynkowej marek i produktów.
Absolwenci Zarządzania produktem posiadają interdyscyplinarną wiedzę i praktyczne umiejętności, które razem stanowią podstawę do znalezienia pracy w rozmaitych branżach działalności gospodarczej, a szczególnie w hurtowych i detalicznych przedsiębiorstwach handlowych, działach kreatywnych przedsiębiorstw zajmujących się opracowywaniem projektów nowych produktów oraz działach marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych.