Zarządzanie sprzedażą studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Zarządzanie sprzedażą to propozycja kształcenia, którą powinny zainteresować się osoby chcące poznać tajniki najważniejszego elementu działalności gospodarczej. Zarządzanie sprzedażą to bardzo złożony obszar, skupiający w sobie liczne procesy, takie jak planowanie, organizowanie i kontrola pracy zespołu sprzedawców, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z pośrednikami oraz zarządzanie logistyką marketingową. Oznacza to, że studenci wybierający tę ścieżkę zdobywają obszerną wiedzę oraz liczne umiejętności.

Studenci Zarządzania sprzedażą zaznajamiają się z mechanizmami funkcjonowania, kierowania i organizowania pionów handlu, dystrybucji i sprzedaży, procedurami i narzędziami wykorzystywanymi na różnych etapach procesu sprzedaży, marketingiem, zasadami zarządzania ceną czy profesjonalną obsługą klienta. Nabywają umiejętności w zakresie: analizy, planowania, organizacji i kontroli działań sprzedażowych, rozpoznawania potrzeb klientów, przygotowywania oferty, komunikowania się z klientami i utrzymywania z nimi długotrwałych relacji, jak również podejmowania strategicznych i operacyjnych decyzji.

Jakie perspektywy rozpościerają się przed absolwentami? Mogą pracować w przedsiębiorstwach krajowych i międzynarodowych, agencjach doradczych, firmach konsultingowych czy szkoleniowych. Obowiązki zawodowe mogą wykonywać na stanowiskach: menedżerów sprzedaży, specjalistów do spraw obsługi klienta, menedżerów do spraw dystrybucji, doradców i opiekunów klienta czy specjalisty do spraw marketingu.

 

Uczelnie, gdzie ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Politechnika Łódzka

Politechnika Łódzka

Uniwersytet w Białymstoku

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

Marekting i sprzedaż - studia online stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: online

Specjalności na kierunku marekting i sprzedaż - studia online

Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

Marketing i sprzedaż - studia online stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: online

Specjalności na kierunku marketing i sprzedaż - studia online

Uniwersytet WSB Merito Szczecin

Uniwersytet WSB Merito Szczecin

Marketing i sprzedaż - studia online stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: online

Specjalności na kierunku marketing i sprzedaż - studia online

Uniwersytet WSB Merito Łódź

Uniwersytet WSB Merito Łódź

Marketing i sprzedaż - studia online stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: online

Specjalności na kierunku marketing i sprzedaż - studia online

Komentarze (0)