Studia na kierunku komunikacja cyfrowa to odpowiedź na zapotrzebowanie współczesnego rynku pracy na wykwalifikowanych specjalistów z dziedziny komunikacji cyfrowej, którzy odznaczają się wysokimi kompetencjami komunikacyjnymi. W toku kształcenia spotkasz się więc z wieloletnimi praktykami biznesu i nowych technologii, którzy nauczą Cię, jak m.in. umiejętnie argumentować swoje racje i poglądy, prowadzić negocjacje, a także w jaki sposób skutecznie zarządzać własnym wizerunkiem, co pozwoli Ci zbudować silną markę osobistą.
Ponadto, w czasie studiów nabędziesz zaawansowane, specjalistyczne umiejętności z dziedziny mediów i komunikacji, tworzenia przekazów multimedialnych, generowania treści, jak również profesjonalnego content marketingu. Będziesz mógł też podjąć współpracę biznesową dzięki uczelni, a także zaangażować się w różnorodne projekty i dopasowaną do Twoich zainteresowań działalność naukową.
Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku komunikacja cyfrowa możemy podzielić na:
1. Typ
-
studia I stopnia (licencjackie)
2. Tryb
-
studia stacjonarne
-
studia niestacjonarne
Zdobywana wiedza i umiejętności
Podczas studiów na kierunku komunikacja cyfrowa nabędziesz interdyscyplinarną wiedzę z obszaru nauk humanistycznych oraz społecznych, z wyróżnieniem takich dyscyplin, jak m.in. językoznawstwo, wiedza o mediach, socjologia czy psychologia. Dowiesz się też więcej o metodach i technikach pozyskiwania i analizowania danych w komunikacji, a także o ewaluacji efektów działań komunikacyjnych.
W toku studiów zaznajomisz się również z różnymi zagadnieniami dotyczącymi zasad funkcjonowania w społeczeństwie, struktury i organizacji typowych systemów komputerowych oraz technik obliczeniowych stosowanych w informatyce. Doświadczeni wykładowcy pokażą Ci, w jaki sposób wykorzystywać wiedzę na temat odbiorców działań komunikacyjnych, sposobów ich określania, jak również analizy ich więzi społecznych.