Studia zarządzanie i marketing Poznań

Studia zarządzanie i marketing Poznań

Studia zarządzanie i marketing Poznań

Największy wybór studiów

z grupy zarządzanie w Poznaniu

Odkryj kierunki z grupy zarządzanie i sprawdź gdzie możesz studiować 

Studia zarządzanie w Poznaniu

Studia zarządzanie w Poznaniu można określić jako dość otwartą drogę ku karierze. Uczelnie prywatne oferują nowoczesne, wyspecjalizowane kierunki kształcenia, w ramach których przygotowują przyszłych absolwentów do pracy w roli specjalistów ds…. różnych. Tak, bowiem w ramach studiów zarządzania i marketingu łatwo można dostrzec różnorodność - możecie zarządzać zasobami ludzkimi, jak i nieruchomościami, możecie obracać się w branży farmaceutycznej i zdrowotnej, lub skierować się w stronę agencji reklamowych. Kierunki są tak rozciągnięte, na tak wiele obszarów, że powinniśmy je podzielić na kilka konkretnych kategorii - z zakresu zarządzania ludźmi, produkcją, sprzedażą, zarządzania usługami, czy zarządzania reklamami. Uczelnie państwowe w Poznaniu oferują kształcenie w ramach podstawowych dziedzin - prowadzą studia zarządzania, jak i zarządzania i inżynierii produkcji, czy też zarządzania państwem. Bez rozdrabniania się na poszczególne rodzaje i specjalności. Pozostawiają wszelkie możliwości rozwoju studentom. Uczelnie prywatne raczej stawiają na wybór konkretnej drogi i od samego początku specjalizacje kształcenia. I jedna, i druga polityka kształcenia mają swoje wady i zalety. Jeśli jednak jako kandydaci na studia zarządzania i marketingu wiecie, jak widzielibyście siebie za 10 lat, to idźcie taką drogą, by w to miejsce dotrzeć. Jeśli nie pojawiają się w Waszych głowach żadne myśli, wtedy zastanówcie się, czy ogólny kierunek kształcenia w ramach studiów zarządzanie nie będzie dla Was super rozwiązaniem!

 

KIERUNKI Z GRUPY ZARZĄDZANIE W POZNANIU

ZOBACZ, NA JAKICH UCZELNIACH W POZNANIU SĄ STUDIA ZARZĄDZANIE I MARKETING

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Wyższa Szkoła Logistyki

Kierunki z grupy zarządzanie
zarządzanie

STUDIA ZARZĄDZANIE I MARKETING W POZNANIU - PODYPLOMOWE

A
C
F
I
K
M
N
R
S
Z
Rozwiń

MUSISZ TO WIEDZIEĆ

Studia zarządzania i marketingu podjąć możecie na uczelniach publicznych i prywatnych w Poznaniu.

 


POLITECHNIKA POZNAŃSKA STUDIA ZARZĄDZANIE

Wydział Budowy Maszyn i Zarządzania

  • Zarządzanie i Inżynieria Produkcji w trybie studiów inżynierskich i magisterskich.

 


UNIWERSYTET EKONOMICZNY STUDIA ZARZĄDZANIE I MARKETING

Uniwersytet Ekonomiczny prowadzi kształcenie na kierunkach takich jak:

  • Handel i marketing - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Organizacja i zarządzanie w biznesie - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Zarządzanie nieruchomościami i inwestycjami - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Komunikacja w biznesie - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Zarządzanie portem lotniczym - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Zarządzanie projektami - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Zarządzanie municypalne

 


UNIWERSYTET ADAMA MICKIEWICZA STUDIA ZARZĄDZANIE

Wydział Prawa i Administracji

  • Zarządzanie i prawo w biznesie - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne.

Wydział Nauk Politycznych Dziennikarstwa

  • Zarządzanie państwem - innowacyjny model kształcenia przyszłych liderów i polityków wysokiego szczebla

 


COLLEGIUM DA VINCI STUDIA ZARZĄDZANIE

Większy wybór oferują uczelnie prywatne dostosowując się do współczesnych wymagań i potrzeb - tworzą kierunki wystosowane w konkretne stanowiska pracy. I tak na przykład Collegium da Vinci otworzyło kierunki:

  • zarządzanie kreatywne - studia I stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • mediaworking - studia I stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Urban Management - studia I stopnia, stacjonarne i niestacjonarne

 


WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I BANKOWOŚCI STUDIA ZARZĄDZANIE

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości prowadzi studia zarządzania - I i II stopnia w specjalnościach:

  • Psychologia biznesu - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Zarządzanie obsługą klienta - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Zarządzanie projektami - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Zarządzanie finansami - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Rachunkowość - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Kadry i płace - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Informatyka dla menedżera - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
  • Reklama i marketing - studia I i II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne

 


WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA STUDIA ZARZĄDZANIE

Wyższa Szkoła Bankowa znana z praktycznego podejścia do kształcenia, oferuje studia zarządzania w specjalnościach:

  • International Business - studia w języku angielskim, studia I stopnia stacjonarne
  • Gospodarowanie nieruchomościami - studia I stopnia stacjonarne
  • Menedżer sprzedaży - studia I stopnia niestacjonarne
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem - studia I i II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
  • Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - studia I i II stopnia niestacjonarne
  • Coaching i rozwój zawodowy - studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
  • Marketing regionów - studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
  • Wycena i zarządzanie nieruchomościami - studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
  • Zarządzanie marketingowe - studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne

 

Rekrutacja na studia zarządzania i marketingu w Poznaniu

Aby dostać się na studia zarządzania i marketingu należy oczywiście bardzo dobrze przygotować się do egzaminów maturalnych z wybranych przez uczelnie przedmiotów. Jak już się zdecydujecie, w którym dokładnie kierunku zamierzacie podążyć, wtedy wybierzcie najlepszy zestaw przedmiotów, z jakich będziecie zdawać maturę. Przez wzgląd na niemożność podjęcia jakiegokolwiek dialogu z komisją rekrutacyjną, powinniście odpowiednio się przygotować do stawianych przed Wami wymagań - macie na nie bowiem całkowity wpływ!

 

Praca po studiach zarządzania i marketingu

Bycie zarządcą lub marketerem nie jest takie hop siup! Same studia Wam za pewne nie wystarczą. Oprócz wiedzy teoretycznej oraz zestawu narzędzi do pracy, jakie poznacie podczas kształcenia, potrzebujecie jeszcze odpowiedniego charakteru, by zarządzać zasobami ludzkimi czy projektami kampanii marketingowych. Absolwenci zarządzania to osoby pewne siebie, umiejętnie komunikujące się z innymi, otwarte i bystre. Spostrzegawczość i umiejętność reagowania na sytuacje nagłe to podstawa w pracy zarządcy czymkolwiek! Nawet nieruchomościami. Takie umiejętności są niezbędne do zażegnywania konfliktów i prowadzenia firmy czy produktu do przodu. Absolwenci studiów zarządzania i marketingu wcielają się w rolę specjalistów ds. marketingu w firmach produkcyjnych, usługowych i handlowych, a także w nowoczesne role: Brand Manager, Sales Manager, Category Manager, Account Manager - to osoby znające się na procesach produkcji, komunikacji, logistyki. To także pracownicy bardzo sprawnie przeprowadzający analizy w agencjach badań, umiejący korzystać z dostępnych danych, potrafiący bezproblemowo zdefiniować trudności i zaprezentować możliwości ich zaradzenia. To analitycy ds. mediów, menedżerowie i kierownicy średniego szczebla zarządzania w przedsiębiorstwem z możliwością rozwoju i wskoczenia na wyższy szczebel. Absolwenci zarządzania świetnie sprawdzają się w dużych firmach - korporacjach, agencjach, domach mediowych. Wspierają komórki zarządcze, a także pracują jako samodzielni specjaliści ds.rozwoju. Część absolwentów tego rodzaju studiów zajmują miejsca jako doradcy organizacyjni i konsultanci firm doradczych. Początkowa faza rozwoju kariery dla absolwenta zarządzania i marketingu raczej zawsze (o ile nie będzie on chciał odejść od wyuczonego zawodu) wiąże się z pracą w większej firmie - tam, gdzie jest zespół i spore możliwości. Bardzo dużo zdolnych i kreatywnych absolwentów otwiera własne firmy, których strategiczne prowadzenie oparte jest na bogatej wiedzy i doświadczeniu zebranym przez lata pracy w zawodzie. Tak więc studia zarządzania i marketingu to droga otwarta, twórcza, pełna przygód - ale droga zarezerwowana dla osób o kwalifikacjach wewnętrznych, cechujących się silną pozycją lidera!

 

Olga Hucko



TEMATY POWIĄZANE

 

 

Komentarze (0)